Bestyrelsen

Senest opdateret: 11. december 2022
Efter generalforsamlingen 2021 har bestyrelsen konstitueret sig således:
Formand Steffen Videbæk Fredsgaard, Lundumvej 29        2860 9143     

Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Næstformand Lisbet Saugbjerg, Rådvedvej 167    3029 4929 Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Kasserer Lotte Ipsen, Lundumvej 20 4033 1799 Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Sekretær Helene S. Pedersen, Torpvej 82  

Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Ida Steendahl Vestergaard, Torpvej 74  

Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 

Generalforsamling

Referatet af generalforsamlingen 2021 kan læses her

Generalforsamling 2022 fandt sted fredag den 4. marts 2022  referat generalforsamling

Indkaldelsen til ekstraordinærgeneralforsamling den 13/12-22 kl. 19.00.

Begrundelsen for indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling er, at det fremgår af vedtægterne, at det er generalforsamlingen som vedtager kontingentet for det kommende kalenderår. Når vi holder den ordinære generalforsamling i marts, så kan vi beslutte et kontingent for 2024. Men der er behov for, at der kommer flere penge i kassen allerede i 2023 p.g.a. voldsomt stigende energiudgifter i forbindelse med driften af Borgerhuset.

Dagsorden:

1. Fastsættelse af kontingen for 2023: Bestyrelsen foreslår at kontingentet hæves til 250 kr/husstand og 200 kr/pensionisthusstand

 

Site Map

By putting all of your content into nested categories you can give users and search engines access to everything using a menu.